Moikka täältä Espoosta :)

Meillä olikin tuossa virkeä parisen päivää kun käytiin sukuloimassa raumala, eli ensin ajeltiin sunnuntaina laitilaan mamman tosi kivalle kaverille yöksi.. Se silitteli mua hirveesti ja kyseli miulta et kuinka voin olla näin söötti, no oonhan mie aika söötti mutta minkäs sille mahtaa kun on vanheempinsa tullut ;)
Oltiin myö siellä sitten yötä ja aamulla käytiin puoli ysiltä aika viileällä lenkillä, oli jo tosi viileä ilma tähän aikaa syksystä mutta se tekee vain hyvää minulle ja onhan se ilma aamulla raikkaampaa.
Sitten ajettiin raumalle sieltä laitlasta jossa miua ja mammaa odotti semmonen tummahiuksinen vähän höpsö täti, näytti ja kuulosti minu mammalta, ja siellä minä sitte riehuin Askon ja Annen kanssa kunnes simahin ja seuraavan kerran kun heräsin niin tuli kaksi lasta tädin kanssa sisälle :) Ne temmels miu kans vaikka yritin nukkua, pirulauta ja sitte raahas pihallekki ku mamma läks hakee pikkusisaruksiaan isosiskon tykö. Ja tulihan sieltä sitten mummi ja arikin jossain vaiheessa että oli oikein suku kokoontunut miua kattomaa :) Oli hurjan kivaa vaikka väsyttikin kovasti, söin niiden kissan kasvisraksut *nam* ja jahtasin sitä kisuakin, ja tapoin yhden pehmolelukirahvinkin siinä sivussa. Oli sitten maanantai illaksi siinä kaiken päätteeksi kolmen tunnin ajomatka kotia, joka meni taas todella hienosti ilman kitinää, tulo matkalla oksensin kaksi kertaa mutta takaisin tullessa en kertaakaan :)
Nyt mie tyytyväisenä nukkuneena, pihalla käyneenä ja leikitettynä rouskutan uutta possunkorvaa kun kävi nuo purukalustoa taas uusimassa kaupassa ja osti mulle 30 pikkuluuta ja 8 possunkorvaa ja maitonappejakin sieltä tuli kun vanhat alkavatkin jo loppua kun oon niin kiltisti ja oon niin hyvä kaikessa niin minua palkitaan hurjasti ;)

Sukuloimassa siis käytiin ja kaikki ihastelivat minua, mummikin sylissä piteli ja kauan vaikkei kuulemma koirista pidäkään ;) minusta kylläkin.. Ja kysyipä se minulta että: "tuutko sie mummun syliin" joten eiköhän se perhe uuden tulokkaan hyväksynyt.. Jouluna onkin hulinaa kun mennään sinne ja olen isompi jo, ja siitä toiselle mummille yöksi jossa on minua kuukauden vanhempi poika lapinkoira ja kaksi vuotias poika lapinkoira ;) kyllä karvat pöllyy kun annan niille pojille jouluna kyytiä :)) hih, sitä odotellessa jatketaan syyspuuhia.

Syksyisin sävyin sävytetyin terkuin:
-mini ja heidi