Eli en mä yhtään ymmärrä, se lumi tuli ja se oli ihanaa ja yritin kovasti välttää sitä pilaamasta mutta silti se katos johki, nyt sataa vettä ja on aika kylmää toisaalta pihaleikit maittaa mulle silti ku kyllä mulla turkkia löytyy ;) Fionakin kävi kylässä, se oli tosi nätti ja vähän lässykkä, ei se ensin oikeen tajunnu et miten mun kanssa leikitään kun olin niin vilkas ja innostunut että se vähän alussa pelkäs mua, mutta alko se siitä sitten pikkuhiljaa pistämään vastaan ja rähisemäänkin mulle, hyvä koska mun tehtävä tässä on nyt selvästi karaista sitä, ei se noin lässykkä voi olla ku on vielä tyttökin.. Miehet jyrää sen jos on tommone, pitää olla vahva ja mun tehtävä on opettaa sitä puollustaan ittees ettei jää jalkoihin, ja kyllähän se mulle hampaita vilauttelikin ja ärähteli kun leikin turhan kovaa, mamma ihmetteli että näyttääpä fiona pelottavalta ku se hampaitaan näyttelee mut ei se tajunnu et leikkiin kuuluu semmonen.. Toivottavasti ne tulee pian taas kylään, tosin mamma sano et joulun yli taitaa mennä seuraava tapaaminen ku fiona lähtee maalle sen mamman kanssa vissiin huomenna ja tulee takaisin sitte joulun jälkeen, muistaakseni.. no mut pääsen mäkin moikkaa toista mummuu jouluna ja sitte pääsen myös lempi-mummille jossa on taas vastassa tarmo ja jätkä, toivottavasti tarmo on silloin jo rauhoittunut sen päänsä kanssa ja pystyy muutakin tekee ku nylpyttää ;) ei tässä sen  enempiä kuulumisia, meno on valtavan kova ja painan 11,5 kiloa ja mamma sano etten  sais enää korkeutta kauheesti kasvaa ku alkaa olla jo tapissaan, mut kattoo nyt viitsinkö jättää tän korkeuskasvun sikseen ja alkaa keskittyy siihen turkin kasvatukseen ;) nyt parvekkeelle nukkuu->