Mie oonki kuuleman mukaan rauhottunut kovasti, en näyki niin paljon enää, enkä sähellä niin paljon enää, ja liikkeet alkaa olla kuulemma minun itseni hallinnassa eikä näytä epätasaiselta pomppoilulta enää edes takaisin. Tosin tottahan mie vieläkin leikin ja sillon pompin minne sattuu ilman sen suurempia miettimisiä, ylähampaat on vaihtunut jo oikein komeasti, tylsäthän ne on :/ voi harmi, mutta kulma hampaista ei oo kyllä vaihtunu vielä alhaalta eikä ylhäältä, ja siksi siis revin ja näykin jonkin verran vielä ku pitäs ne maitohampaat saaha irti ennenku tulee uudet rautaiset hampaat tilalle. Mamma on onnistunu ottamaa miusta lenkillä muutaman kuvan, valittelee tossa kuinka huonolaatusia ku oli vaan kamerapuhelin mukana mutta tässä kuitenkin neljä uutta kuvaa hurjaa kyytiä kasvavasta minusta, kohta oon jo upea aikuinen neitonen, mutta ainiin ne kuvat.. niin helposti sitä jään aina haaveilemaan aikuisuudesta.. Ensi viikolla kuuleman mukaan fionakin saa rokotukset kuntoon ja sitte me mennää oikein kahdestaan kaatamaan mummoja tuonne ;) ööääähh, noni nyt kuvat:
2081701.jpg
tässä mä tarkkailen pikkulintuja, ne on niin hurjan mielenkiintosia enkä ikän niitä kiine saa vaikka salaman nopea olenkin :/

2081707.jpg
tässä kuvassa teen edelleen samaa ja hiukan näkyy miten ryhdikkäästi osaan seistä ;)

2081703.jpg
sitte piti istahtaa hiukan alaskin, mutta tässä näkyy parhaiten huono kuvanlaatu vaikka onkin hyvä kuva minusta :( mutta tää viimesin on paras kaikista vaikka mamma muokkasikin sitä, se meinaa teettää taulun tosta :) hihi..

2081700.jpg
<- eikös ookkin hyvä kuva? :)

nii joo ja sitä piti vielä kirjotella että mä oon oppinu pidättelee ;) tänään aamulla käytii lenkillä nii kakkasin sinne enkä ollu yöllä kakkannu sisälle, sain herkkuja siitä :) ja sitte kakkasin seuraavan kerran pihalle vasta kun Hemppa tuli kotia, eli kolmen aikoihin, kuus tuntia siis olin urhea ja iso enkä tehnyt sisälle mitään :) paitsi pissan..