..ainakin tasaisin väliajoin. Tänään aamulla oli/on se päivä kun se rakastaa mua kaikista eniten koko maailmasta, mä olen yöllä leikkinyt vähän sohvan kanssa ja syönyt betoniseinää ;) Betonia söin että musta tulis vahvempi ja se sohva näytti saakelin kivalta leikkikaverilta pimeässä, noh enää ei oo yhtään niin kivaa kun mamma heti aamuste alkaa kiroomaan ja siivoomaan ja siirtää mua vaan pois tieltä vaikka minä just pitkien yö-unien jälkeen tahtoisin leikkiä sen kanssa.. Sit ku se on saanu siivottua niin se alkaa huutamaan kahvinkeittimelle kun meiltä on jotkut suodatinpussit kuulemmat loppunut niin ei se saa kahviakaan, ja ulkona sataa vettäkin, on kylmää ja märkää, eikä mamma oo oikeen Henriäkään nähnyt koko viikkona kun on tehnyt iltavuoroa, toisaalta se jaksaa muistaa koko ajan että ens viikon tiistaina alkaa viiden päivän joululoma ja on sillä tässä välissä vielä sunnuntaikin vapaa.. Joten tosi kiva aamu mulle tiedossa ku mamma vaan ärisee ja mullittelee..
Kissalakin näyttäis olevan ihan yhtä huono päivä se vaan istuu pöydällä ja jos yritän sille leikkiä lyödä nii se vaan sähisee ja antaa tumpusta :/ eikä se mun ruokakipollakaan koko päivänä oo käyny, ei se nykyään enää edes muista että sillä on omaakin ruokaa.. Syö vaan mun ruokia ja siks mun pitää kaataa ruokakipponi maahan aina että molemmat voi syödä samaan aikaan, eihän mun kuono nyt tohon kuppiin kissan pään lisäksi mahu.. Mamma kerto mulle aamulla että me lähdetään tammikuussa pentukouluun fionan kanssa opettelemaan vähän käytöstapoja jotta osataan elää ja olla ku ei mun kanssani kuulemma kehtaa mihinkään näyttelyyn tai muuhunkaan oikeen lähtä ku käytös on mitä on.. Kurinpuutteesta se johtuu sanon minä ;) mut mamma haluu nyt väkisin laittaa tähän kuvia meidän sohvasta ja betoniseinästä ja taitaapa se nyt jo vähän heltyäkkin ja laittaa munkin kuvani ;)

2155114.jpg

2155115.jpg
mamma ei kuulemma käsitä että miks mulle toi betoni maistuu eikä ne oikeen osaa mitään tehdäkkään sille etten noita kulmia rauskuttas, nyt se anto mulle porkkanan kylläkin ja luitakin mulla riittää..

2155137.jpg
onneks mulla on vielä henri jos mamma oikein suuttuu mulle ;)

2155113.jpg