.. ja paukkui paljon mutta eihän mua pelottanut yhtään! Oltiin pihallakin kun paukkui ja ihmettelin vaan että mistä tuo kaikki melu tulee ja niin paljon valoja mutta en mä pelännyt en sitten yhtään. Mamma aina kehuu että kun mä olen sellainen koira joka ei turhasta ressaa ja hyvä niin, sisällä mulle kuitenkin pidettiin telkkaria auki ja se pauhas aika kovallakin kuulemma etten kuule sitä pauketta ja voin rauhassa nukkua mutta eihän siinä melussa nyt nukkua voinut ollenkaan! Mutta kyllä mä silti nukuin ku menin makuuhuoneeseen ja vedin tassut korville kun Henkka lähti johonkin kavereidensa kanssa ja mamma oli töissä, aina se siellä töissä vaan on ja sitten se haisee ihan ruualta kun tulee kotiin. On sen mielestä kuulemma tosi kivaa tulla kotiin kun on tällainen iloinen ja häntää heiluttava koira vastassa :) Ens viikolla mulla alkaa joku pentukoulukin kuulemma, hurjan jännää.. Siellä sitten näkee toisia koiriakin ja fionan taas pitkästä aikaa, onkohan se kasvanut paljonkin, onhan varmaan koska minäkin olen kasvanut ja siitä pitäis tulla mua isompi.. Mamma ei oo saanu musta hyviä kuvia aikoihin  kun en ikinä pysy paikallaan tai sitten ne kuulemma valottuu huonosti, mitähän sekin sitten ikinä tarkoittaakaan.. Mutta nyt se meinaa alkaa koittaa jos sais napattua muutaman kelvollisen kuvan ja päivitettyä vähän tätä blogia niinkuin muitakin sivujamme ;) hyviä tammikuun jatkoja, nyt on pakkasta.. vielä kun lunta tulis niin onnellinen oisin :)