Tänään ollaan hiukan vähemmän touhuttu kun eilen ku tuo mamma menee huomenna taas töihin nii se on koittanu omia paperihommiaan järjestää ja istunut koneella aina kun mie nukun :))

Eli aamulla yhdeksän aikaan käytiin lenkillä taas ja reippaasti minä jo kävelen hihnassa, kun se panta ei vaan niin paljon kutittaisi :// tosin nätisti kävelen vierellä ja perässä ilman hihnaakin, no enhän minä täällä suuressa maailmasa uskaltaisi mamman luota lähteäkkään..
Käveltiin tuosta yhden leikkipuiston laidalta ja siellä taisi olla ihmisiässä samanikäisiä pentuja kuin itsekin olen nyt, ne tulivat rauhallisesti silittämään ja halimaan minua ja nätistihän osasin olla. En niitä pikkuihmisiä yhtään purrut vaikka mammaa puren jatkuvasti ku oon tällainen riiviö.. Eli niiden toisten ihmispentujen kanssa siinä hetken touhuttuani mamma otti syliin ja kantoi hiukan kauemmas, enhän minä olisi niitä sinne jättänyt ilman pois viemistä, höh :// Sitten käveltiin hetken matkaa ja takasin tulomatkalla jäätiin tuohon ruohikkoalueelle heittelemään palloa ja minä olin reipas tyttö ja pissasin pihalle toista kertaa :)) sain monta monta namua, en osannut edes laskea kun niin paljon kehuttiin ja paijattiin, ihmejuttu..

Siihenpä se minun kiltteys loppuikin, sisällä riehuin taas kun viimeistä päivää ja tuhosin yhden sanomalehdenkin siinä sivussa.. Haukun wiiville ku se pirulainen katti kiusaa minua ihan tahallaan ylempää, ei taida uskaltaa minun kanssa samaan tasoon kun hereillä olen.. Tämän kaiken jälkeen nukuin oikein kiltisti ainakin kaksi tuntia, sitten leikittiin mamman kanssa taas puruleluilla, palloilla ja pehmolelut sai taas kyytiä.
Pissat on mennyt tänään sisällä tosi paljon ohi sanomalehdistä :(

Henri tuli tuossa kotia hetki sitten ja ollaan taas riehuttu pari tuntia, nyt mie menen nukkumaan ja parin tunnin päästä mennään ilta"lenkille" ja sitten nukkumaan..
Olenkin ollut niin reipas jo monta yötä etten ole kertaakaan herättänyt mammaa enkä pappaa, vaan kiltisti tuhissut parvekkeen oven edessä se kun on asunnon vilpoisin paikka ja siinä on hurjan kiva nukkua ku nuo ihmiset ihan lähellä :) Nyt iltakävelyä/pallohetkeä odottelen, unten ihmeellisessä maailmassa näen unta äitistä ja siskoista ja veljistä, niillä on varmasti kaikki hyvin.. On se kiva kun unimaailmassa voi nähdä heitä vaikka kaukana ovatkin <33

uniset terkut meiltä teille kaikille!!