heippa hei!

Eilen oltiin koirapuistoilemassa fiuskin kanssa ja siellä oli paljon muitakin koiria :) meillä oli hurjan hauskaa kunnes fiona yritti niitten jättisuurien korvien kanssa lentää mua karkuun.. Meillä on ollu hirveesti puuhaa ja menemistä nii ei oo ehtiny kirjottelee eikä nytkää oikeen ehdi ku mamma tekee ruokaa samalla, just tultiin pitkältä lenkiltä. Piti vaan kakalla käydä mut sit nää ihmiset ihan itse haluskin lähtee pitemmälle kun oli niin kiva ilma ym. ne on alkanut tykkää mun kans lenkkeilystä oikein tosissaan, telmittiin keppien, lumen ja jään kanssa ja vieläkin mulla virtaa riittäis. Mamman kanssa ollaan harjoiteltu vieressä kulkemista, katsekontaktia, rauhoittumista ja vieressä-käskyä jossa tullaan istumaan vasemmalle puolelle ja katsomaan mammaa. Kyllä mä istuu osaan tulla mut katson vaan namikättä :// Kuulemma mennää tokoon kunhan saadaan peruskäskyt ensin kotona kuntoon ja siitä saahaan hyvä tottelevaisuus pohja agilityradalle, siitä mamma onkin kiinnostunut kun kuulemma omakin kunto kasvaisi ja saa itsekin juosta oikein kunnolla, mutta eihän se mun nopeudelle pärjäis vaikka mitä tekis ;) mut tällaset pikakuulumiset, ku perunatkin kiehuu jo ihan täysillä. Tavoitteita ei olla vielä asetettu mutta eiköhän ne tule sitten harrastuksiin uppoutumisen myötä. Näyttelyissä tullaan käymään satunnaisesti mutat ei varsinaisesti aleta harrastaa sitä ja sieltä toivotaankin hyviä tuloksia :)

mut tässä pari kuvaa ministä koirapuiston jälkeen ;D :