On se kissa ihmeellinen eläin pirulauta vie ko sitä tarvittee vieläkin haukkua ku se on iha erivärine mitä pentukodissa ja paljon vähemmän pörheempi ja se antaa mulle turpii ku kiusaan :s iha erilaine siis kun se valkonen karvakasa johon olin tottunu, tänään aamulla se pahalainen hyökkäs mun kimppuun takaapäin, hyökkäs jostain korkeelta ja pepusta kiinni otti kaksin tassuin, ei ollu kivaa ku säikähdin :/
Käytiin mamman kanssa ulkona tunnin verran kun se tuli kotia, tietty se antoi mulle ensin ruokaa ja NAMI mitä sain tänään ;) maksalaatikkoa, oon kerran saanu aikaisemmin ja se on niiiin herkullista <3 Pihalla pääsin irti kun käveltiin mettäreittiä, siellä juoksentelin sitten pitkin puskia, ojia ja pitkiä heinikkoja, mutta tietenkin turvallisen välimatkan päässä mammasta, eihän sitä koskaan tiedä mitä sieltä puskista ilmaantuu.. Nätisti kävelin takana ja tulin kun kutsuttiin / vihellettiin ja välillä ku juoksin edellä, ku tuo mamma on niin hidas joskus niin piti sitäkin odotella. Höh, taitaakin olla nykyään niin että minä saan odotella mammaa eikä mamma mua niinku joskus pienenä. Edelleen en kyllä kakkaa pihalle, sain ruokaa ennen lenkkiä mutta pissasin kolme kertaa pihalle kuitenkin, nykyään pissaan kyllä sisällekkin mutta niin ettei mamma tai henkka huomaa, sillon ne ei voi kieltää mua ja ottaa niskasta kiinni kun olen tuhma. Kuulemma saan ensi viikolla toisen kerran piikin niskaan ja sitte lähdetään mummille moikkaamaa tarmoa ja sitä uutta koirapoikaa joka on mua kuukauden vanhempi, toivottavasti ne ei anna mulle hirveesti selkään mutta mamma sanoo että hurmaan mummun ja pojat ja että mut hemmotellaan siellä pilalle ku mummi antaa herkkuja.. Ja opin kuulemma käyttämään pihavessaa kun saan olla pihalla poikien kanssa paljon ja jos näyttää pissa/kakka tulevan sisälle nii mut voi kuulemma vaan heittää pihalle siitä sitte.. pöh, sitten ku sieltä tullaan takaisin nii mua ja fionaa odotteleekin jo koirapuistot, se on kuulemma kanssa tosi nättinaama luppakorva, samankokoinen, hajuinen, luontoinen ja ikäinen ku mie. Meillä tulee tyttöjen kesken olemaan hurjan hauskaa! :)