Pitkästä aikaa, huh mammalla on niska ihan jumissa, se on tehnyt taas töitä 9 päivää putkeen ja vielä on tämä ilta + kaksi muuta jäljellä. Se on väsynyt ja kärttyinen mutta jaksaa silti silitellä mua ja huolehtia musta vaikka se tarttiskin enemmän unta kun mun viemistä ulos. Lähetään kuulemma viikonloppuna mummille katsomaan tarmoa ja toista poikaa! :) jee, pääsee pihalle temmeltämään poikien kanssa, sitten on kuulemma Henrin isosiskon lapsen, Joelin synttärit lauantaina ja samalla juhlitaan tuota Heidin ja Henrin kihlausta kun ne hassut meni viime sunnuntai aamuna kihloihin joten ilmeisesti naimisiin ollaan joskus menossa ja minä saan olla morsiusneito!!! jee, saan varmaan jonkun kivan kukkaispannan tai sitten pääseen hoitoon johki, ei sitä koskaan tiedä oikeen että mitä mulle sitten keksitään, nytkin kattelen tässä olohuoneessa ikkunasta ulos vähän vinkkina mammalle että tuu jo siitä koneelta ja vie mut pihalle. Mutta tiedän että se käy suihkussakin vielä ennen, mutta tää oli tällainen pika pika kirjoitus koska suihkuunhan on mentävä jotta minä pääsen pihalle leikkiin pallon kanssa!! :)