jee, päästiin perille mummilaan eilen illalla. Täällä on kaksi kivaa poika-koiraa tai toinen on huippukiva mut toinen on vähän pöhkö kun naapurissa on juoksu jollain naisella ja sitten se yrittää mua astua ja mähän olen vasta 4kuukautta, mitä ihmettä se ajattelee. Onneksi täällä nää ihmiset pitää mun puoliani ja komentaa sitä jatkuvasti, tosin annoin sille itekkin eilen selkään kun ei se pirulainen millään uskonu että oon vielä ala-ikäinen :/ Mutta toi toinen, voiiii että se on ihana, musta ja kauniit valkoiset merkit. Hauska, nimeltään jätkä. Sen kanssa oon painanut koko eilisen illan pihalla ja se vähän jyrää mun päältä ku on massiivisempi ja kuukauen vanhemp mutta ei se haittaa, saan olla täällä mummilla ihan kurainen ja märkä koko ajan ;) hihi, aamulla mummin herättiin mummin kanssa kuudelta ja mentiin aamulenkille jätkän ja tarmon kanssa. Tänään tarmo on jo tajunnut jonkin verran että oon pentu ja ettei mua voi astua kun sille on pidetty kuria tänä aamuna kovasti, nyt se o vaan nuollu mun päätäni ja kattonu ku jätkän kanssa leikitään. Sen kanssa pyöritään, hyöritään, purraan ja nuollaan toisiamme, tykkään siitä <3 Sillä on häntäkin ihan kippurassa selän päällä.. Tuo tarmo joutuu leikkaukseen kun on ihan viiro, tässä on nyt kaksi kuukautta ollut ympäri metsiä juoksua juoksun perään niin se vaan vinkuu ja ihan hullun kiilto silmissä yrittää päästä parittelemaan ja ei se sitten ymmärrä edes että ei mulla juoksua ole vaikka olenkin tyttö, nii siltä lähtee pallit joten siitä ei mun miestäni tulekkaan sitten mutta ei se haittaa tää jätkä on erittäin komea ja upea uros ja mä oikeesti tykkään siitä paljon, se on musta ja sillä on niin hienot valkoiset merkit että, häntä on niin kippuralla selänpäällä että en oo ikinä nähny, toivottavasti munki häntä kipristyy sitten, se on tosi kivan muotoinen ja miehekkään massiivinen, musta kuulemma huomaa heti että olen tyttö joukossa kun olen pienempi luustolta ja naama on feniniinisempi vai miten se nyt oli mutta tyttömäisempi, kuono ei oo yhtä leveä ja naama olen muutenkin sirompi, mutta se on varmaan kehu ;) eli minä olen kaunis tyttömäinen tyttö koira ja jätkä on upea, urosmainen poika koira :) hihi ja tällä hetkellä mun paras kaveri. Me ollaan painettu tuolla pihalla menee ihan hirveesti eilen illalla ja tänään aamulla, kivaa kun saa olla vapaana ja yksinkin pihalla ku ei lähdetä mihinkään. Tarmo tosiaan on narussa ku sillä on se juoksu-juttu :( Mummi sanoi että: "eiköhän me jätkästä tarpeeksi miestä saada sitten nii voi ottaa tarmolta pallit pois" Kun raukka kärsii jo tosta, ei se ajattele enää mitää muuta ku astumista ja vinkuu ja yrittää karkuun. Harmi ku se oli niin kiva viime käynnillä :) mut mä meen nyt nukkuu rankan aamun jälkeen ku jätkän kans sovittii sen jäävän pihalle nukkuu ja mä tulin sisälle nii saadaan molemmat nukuttua varmasti :) Lisää kuulumisia myöhemmin, mummilla on kivaa kun saa juosta pihalla ja olla likainen ja olen täällä käyttäytynytkin oikein kauniisti. Otetaan jätkästä pari kuvaa ja pistetään myöhemmin..