Heippa!

Minulla oli hyvinkin syksyinen päivä tänään mamman kanssa :)
Aamulla kahdeksalta käytiin aamulenkillä ja kiltisti jo kuljen narun päässä ja panta kaulassa.
Kun oltiin käyty lenkillä tultiin märkänä ja kuraisena sisälle ja sain lämpimästä suihkusta päälleni, en oikein pidä siitä vieläkään :( Sitten nukuttiin ihan kiltisti parisen tuntia mamman kanssa molemmat ja sitten tiskailtiin ja näykittiin vähän nilkkoja taasen, mamma ei oikein pidä siitä enkä sitten saa herkkuja jos teen sitä paljonkin :// höh.. Kun oltiin tiskattu niin leikittiin hiukan ja sitten minä siis mini kävin nukkumaan ja mamma kävi suihkussa ja kaupassa, sain namuja paljon kun olin kiltisti odottanut hiljaa kotona ja nukkunut, sain myös kaksi uutta purulelua.. Tuo sininen lelu on hurjan kiva siitä sojottaa kaikenlaisia piikkejä ja niitä on tosi kiva pureskella, sitten sain kanssa sellaisen punaisen kivan pallon jonka reiästä tippuu välillä namuja kun sitä tönii kuonolla tai tassuilla :) tosin pehmoleluja mie retuutan silti paljon mieluummin kun näitä kumipuruleluja :)
Sitten mamma leipoi pullaa ja kävi taas kaupassa kun se oli unohtanut ostaa kardemummaa ja jauhotkin loppuivat, sot sot vaan sille.. Mutta mie sain taas namuja kun tuli takaisin, niin kiltisti täällä touhusin ja leikin leluillani yksinään :)) kun mamma teki niitä pullia nii mä pureskelin yhtä pahviloota tuossa keittiössä ja väsyin siitä niin kovin että nukahdin taas niin pitkäksi aikaa kunnes Henri tuli kotia :) ja taas aloin touhuumaan kun on niin hurjan kivaa ku joku tulee kotia eikä oo hetkeen nähnyt :) sitten myö käytiin tossa kasin aikaan pihalla taas ja enhän mie sinne ymmärrä pissata ja kakata vaan päästin matolle heti kun päästiin sisälle, siitä ansiosta sitten minut taas pestiin kun olin kurainen ja pissainen :( mutta sen jälkeen saa namuja aina mikä on tosi tosi tosi kivaa, ja tietty haleja ja pusuja :)) oon aikamoinen sylikoira mutta tykkään turhan paljon pureskella mammaa :)

tällaista tänään siis..