Mamma sanoo että nytkun mulla on ikää jo 8kuukautta niin olen tavattoman älytön teini, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan, mutta jos mulla on teini on mammalla murina-ikä. Me käydään ihan samaan tapaan lenkillä edelleen viisi-kuusi kertaa päivässä, mutta mun pissa onkin päättänyt että se haluaa tulla aina siinä välissä kun ollaan sisällä ja joskus mun ujo-kakkakin päättää niin en minä sille mitään mahda. Mutta mamma on ihan raivona, meillä asuu kuulemma joku sotkupeikko joka repii jokaisesta roskiksesta mistä saa niin kaikenlaista tavaraa ja silpoo sitä ympäri asuntoa, piilottaa sitä sänkyyn jne, vaikka tietää ettei sänkyyn saa mennä! tässä tapauksessa se en kuitenkaan voi olla minä koska minä saan mennä sänkyyn, vai saanko? Joka kerta mulle kyllä huudetaan että alas, tai ei jos sinne menen mutta mähän olen aina oikeessa ja jos minä sanon että saan mennä sänkyyn silloin saan. Ulkona käyttäydyn kuulemma paremmin kuin missään, voin ollaa vapaana ja tulen silti kun käsketään, mamma onkin tuuminut että ehkä mun teini on sisäihmisiä jotka rakastaa sotkua ja likaa. Monesti se sanookin että: "ei sulla ainakaan hätä tulis jos sut pihalle pistäis pariks päiväks" ku siellä osaan käyttäytyä ja ruokakin löytyy kivasti.. roskiksesta..

Tänään aamulla mamma suuttui tosi paljon kun se nousi ylös ja normaalisti käydään lenkillä yhdeltätoista joten niin oli suunnitelma nytkin ja se meni suihkuun, tuli suihkusta ja keittiössä oli hirveä pissalätäkkö. Se jopa otti mua niskasta kiinni ja pisti kattoo sitä ihan läheltä.. ihan hyvänväristä se minun mielestäni oli, ei pinkkiä eikä sinistä vaan nätin keltaista, mikäköhän siinä niin ihmeellistä oli että piti ihan läheltä tuijotella??

Kuitenkin mamma haluu nyt kuulemma lähtee mun kanssa kuitenkin pihalle koska kahdeltatoista henri tulee hakemaan sen kauppaan ja poliisilaitokselle kun sen uusi ajokortti odottaa sielä..