Meillä opitaan uutta, kehitytään ja ollaan rauhoituttu huuuuurjan paljon viime aikoina! :)

Oon kyllä niin ylpee tosta likasta kun vaan olla ja voi. Opittiin viime pentukurssin aikana jo seisomaan nätisti, suorassa mun edessä ja odottamaan. Osataan myös suhteellisen hyvin tulla sivulle oikeaan kohtaan ja kävellä vieressä! pitipä uusia kuvia laittaa mutta oon niin tyytyväinen tosta tytöstä että pakko vähän hehkutella! Kyllä siitä tulee vielä vaikka mitä ja toivottavasti ei jää musta kiinni tän koiran taipale menestykseen :) ja sitte niitä kuvia, täpinä täpinä täpinä heidin jalat tärisee oikeen kun on niin onnellinen ja innostunut :D

Älä nyt viitti kuvaa mua kun en oo parhaimmillani! - virne

No, mä käännän sit pään pois niin et saa hyvää kuvaa.

anna namu, sit voin kattoo kameraan. Anna jo ! :)

ja sit oikeen kunnon naama/pärstä/kuono kuva neidistä <3 on se vaan kaunis!