noniiiinn nyt on rokotus takana, mitä lie se tarkoittaa mutta ainakin lihava mies mua tutki, sanoi että purenta on hyvä ja että olen lihaisassa kunnossa, pyhpah mitä se on mulle sanomaan lihaisassa kunnossa, tutkispa hetken itteensä nii tietäisi kuka on tukevassa kunnossa.. En mä kyllä ymmärrä, se tutki mua ja ihmetteli kun oli takakannukset paikallaan ku olis pitäny alle 5 päivän ikäsenä poistaa kuulemma :o pöh, ei mun ainakaan oo poistettu, voi kuulemma tulehtua tai jotain sitte myöhemmällä iällä..

En minä kyllä huomannu edes että muhun mitään piikkiä pistettiin, mamma piti mua kyllä päästä kiinni ja rapsutteli mutta mua pelotti niin paljon että olin liian lamaantunut tehdäkseni mitään liikettä kun se piikki meni mun niskaan, harmittaa vaan ku en minä vielä sen fiona tytön kanssa pääsekkään telmimään ku ei tää rokotus vaikuta ainakaa kolmee viikkoo vielä et seuraavan rokotuksen jälkee mut on vasta suojattu :// pöh, kuukausi vielä lisää ja mulla riittäis virtaa iha pirusti.. Näin tossa pihalla ison ison koiran, niitä mä pelkään mutta ku mamma sanoi että tuu vaan lähelle nii uskalsin haistaa sen kuonoa kunnes se haukahti mulle ja mä menin ihan paniikkiin, nyt pelkään niitä isoja otuksia vielä enemmän kun ennen, apuaaa :(( mutta sittenku mäkin oon iso niin voin antaa niille kiusaajille selkään!

Ainiiiiinnnn mä sain tänään uuden lelun, mua kaks kertaa isomman koirakaverin.. Hitsi mä tykkään painia sen kanssa, tuhina vaan käy ku pääsen sen kimppuun, räyh! Ehkä se nyt taas parisen viikkoa auttaa tähän ystävänpaini-ikävään :) Nyt mä istun täällä sohvalla ja katon telkkaria niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, sain siltä vastaanotto tädiltä pentujen kuivaruokaa ja purkillisen herkullista lasten märkää ruokaa kanssa, olipas kiva yllätys semmoinen :) Mua pitäis kuulemma alkaa väsyttää kohta mutta en mä ainakaan huomaa semmosta..