ja käytiin ihan ihmeellisessä paikassa, jossa olin paljon ihmisiä ja paljon melua.. tosin mä tykkäsin olla siellä kun kuulemma mummi oli ostanut mulle jotain ja se autto mua sen paketin kanssa ja nauroi kun avasin sitä tassujeni kanssa, ette ikinä arvaa mitä siellä oli! POSSUNKORVIA jes jes jes, mulla oli hirvee nälkä ku kukaa ei ollu vielä syöttäny mulle paljon mitään paitsi mummi salaa pöydän alta ku mamman silmä vältti ;D mut sitte mulle tietysti annettiin paketista korva syötäväksi ja nopeesti mä sen tuhosinkin, sitte menin ettii sieltä samasta lahjapaperista lisää korvia mutta ei niitä siellä enään ollut mamma oli piilottanut ne mutta anto mulle vielä toisen ja huusi mummolle ku ei se laittanu  mua antaa tassuu eikä mitää ku herkut sain suuhun vain olemalla.. Mamma väitti etten mä muka tajua että miksi saan herkkuja niin paljon mutta kyllähän mä nyt tajusin että oli jokin erikoinen päivä, sainhan mäkin lahjapaketin vaikken kovin kiltisti ole ollutkaan mutta mamma väittää mun toisen lahjan olevan vielä kaupassa kun ne oli loppuneet tuossa joulunalla, sellainen hurtta pro collection vihreä sadetakki, voi että mää ootan sitä päivää ku sen saan! Se on niin hieno ja sitte voin kieriä tuolla mutaojissa niin paljon ku huvittaa :) autolla jouduin matkustamaan paljon nyt lomalla, ei oo yhtään kivaa vaikkein enää oksennakkaan niin silti en tykkää siitä touhusta, tosin matkalla mamman vanhemmille olin niin väsynyt kun tarmo ja jätkä oli jo retuuttanut mua yhden päivän että nukuin koko matkan, sama takasin tullessa ja kotiin tullessa :P joulukuvat jäi otettua kun kamera jäi kotia, harmi. Siitä kymmenen kilon kinkusta jonka heidin äiti oli ostanut olis pitäny kuva saada varsinkin kun siitä syötiin ehkä se kaksi kiloa vaikka minä omalta osaltani kovasti yritinkin auttaa kinkun, keksien ja juustojen kanssa.. mamma ja henri sai lahjaksi kaiken maailman keittiövälineitä jotta voi tehdä hyvää ruokaa uusilla vehkeillä, höh, ei mulle vaan.. Mutta ehkä mä saan oman osani joku päivä ;) oli mulla kuitenkin tosi kiva joulu ku kävin ratsastuslenkeillä ja mettälenkeillä ja sain olla pihalla koko joulun.. tarmon ja jätkän kanssa !